Hopsání u dědy Mráze

08.03.2010 13:20

Naše první letošní závody se konaly v Hradišťku u Sadské v jízdárně.

Byla jsem zvědavá jak to Kelly zvládne. Téměř dva měsíce jsme netrénovaly a těch pár tréninků na sněhu bylo bez zónovek. Ale nakonec jsem byla opravdu spokojená. Jump jsem sice zkazila hned na začátku - holt to odložení stále není dobré a já nervózní, že mi uteče, jsem ji nakonec vytlačila úplně jinam, než jsem chtěla.Takže DIS.  Nevadí - zbytek parkuru zvládla na jedničku.  Zkoušku jsme zvládly s jedním odmítnutím v nejlepším čase kategorie SA1. Po doběhu mi bylo samozřejmě jasné, že jsem ten tunel měla jít z druhé strany. Nakonec z toho bylo třetí místo. A open opět DIS. Byla tak rozeběhnutá, že mě ani nenapadlo, že by se v té rychlosti mohla stáhnout a vlítnout do druhé díry. No pro příště musím vydržet o pár setinek déle. A z čeho jsem měla radost ? Ze tří slalomů dva na 100%. Na kladině dvakrát pěkně zastavená zóna. Áčko jenom na 50% - jednu zónu skočila. Na tom musíme zapracovat ! 

Takže musím doufat, že jí ten elán a nadšení vydrží po celou nadcházející sezonu.

Jinak byly závody pěkné, po té téměř půlroční pauze jsme si je já i ostatní holky z Boleslavi  užily. Venku svítilo sluníčko, ve výběhu byli koníčci, v hale byla zima, v kantýně teploučko a dobré papáníčko.

Už se těšíme na další závody.

—————

Zpět